Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

O φύλακας της αδελφής μου…


O φύλακας της αδελφής μου

«Όταν ήμουν μικρή ,αναρωτιόμουν γιατί έρχονται τα παιδιά στο κόσμο. Τώρα αυτό το ερώτημα έχει πάψει να με απασχολεί. Γνωρίζω πια καλά το λόγο που ήρθα στον κόσμο.

Δεν ήταν τυχαίο, γιατί όπως μου εξήγησαν οι γονείς μου, θα μπορούσα να σώσω τη μεγαλύτερη αδερφή μου...»


Ένα βιβλίο θα σας συγκινήσει ,θα σας κάνει να αναρωτηθείτε πότε ήταν η τελευταία φορά που αντιδράσατε και αρνηθήκατε να κάνετε το σωστό για τους άλλους. Είναι καλύτερα να λέμε αυτό που πραγματικά θέλουμε ,όποιες κι αν είναι οι συνέπειες!
Κανένας νοήμων άνθρωπος δεν αρχίζει τον πόλεμο χωρίς να έχει πρώτα ξεκαθαρίσει στο μυαλό του τι σκοπεύει να επιτύχει μέσα από αυτόν και πως θα τον διεξαγάγει!

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις  Modern Times


Επίσης κυκλοφόρησε και σε ταινία το 2009 η οποία είναι εξίσου καταπληκτική!

Ο τίτλος της ταινίας είναι : My sisters Keeper

Αποσπάσματα της ταινίας μπορείτε να δείτε εδώ :  http://www.imdb.com/title/tt1078588/




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου