Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Να γυρίσουμε λίγο τον χρόνο πίσω …

Εχθές θυμήθηκα λίγο τα παιδικά μου χρόνια και είπα να μοιραστώ  μαζί σας τις σκόρπιες μου αναμνήσεις ..Όλες λίγο πολύ παίξαμε με τα ίδια παιχνίδια και είδαμε τις ίδιες σειρές στην τηλεόραση…
Θυμάμαι που έκανα συλλογή από αλληλογραφίες ..!είχα τόσες πολλές και τις πρόσεχα πολύ. Τις έβαζα μέσα σε φακέλους αρχειοθέτησης για να μην τσαλακώνονται και πρόσεχα πάντα να είναι κλειστό το διαφανές τους περιτύλιγμα για να μην εξατμιστεί η μυρωδιά τους. Ακόμα θυμάμαι αυτή την μυρωδιά!
Αγόραζα ανελλιπώς το περιοδικό Μανίνα που  είχε  στην τελευταία σελίδα χάρτινες κούκλες και φορέματα και τις έντυνα, και αργότερα βγήκε το περιοδικό Κατερίνα και Σούπερ Κατερίνα..! Ήμουνα μέλος στο fun club και έκανα συλλογή από αφίσες των New kids on the block! Έρωτα μεγάλο είχα με τον Joe !!!


Δεν έχανα ΠΟΤΕ επεισόδια από την  candy candy !!! Άλλο κλάμα και εκεί… ειδικά όταν υιοθέτησαν την φίλη της Anny και μετά πέθανε και ο αγαπημένος της Anthony !!!Έτρεχα απαρηγόρητη στην μαμά μου ….χα! χα! Επίσης και το Μικρό σπίτι στο λιβάδι…! Η Λόρα , η Μαίρη που κάποια στιγμή τυφλώθηκε..πάλι κλάμα εγώ..!
  
Θυμάμαι τα «πιτσιποπάκια»  μου, τους  ευχούλιδες μου, την παταπούφα μου και τέλος μου άρεσε να βλέπω πολύ  Του κουτιού τα παραμύθια….



 θυμόσαστε Του κουτιού τα παραμύθια  ;


Εσείς τι θυμόσαστε από την παιδική σας ηλικία ;Είχατε  αλληλογραφίες ; Βλέπατε candy candy;

1 σχόλιο:

  1. candy-candy εννοειτε και τωρα να την εβαζαν θα κολαγα,και νιλς χολγκερσον και ολα οσα αναφερες ειχα αλληλογραφια και καναμε και συλλογη απο χαρτια και φακελλους αλληλογραφιας οπως και χαρτοπετσετες,τη ΣΑΡΑ ΚΕΙΤ την ξερατε γιατι ειστε πιο μικρες εκει να δεις συλλογη με αυτοκολλητα και πολλα ακομα ΜΑΝΙΝΑ ,ΠΑΤΤΥ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ κ.τ.λ παλιες εποχες τα παιδακια μας θα μαζευουν μονο τερατα-νεραιδες με υπερδυναμεις που πολλεμουν εξωγηινους κ.τ.λ.καμια σχεση με τα ρομαντικα τα δικα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή